Wednesday, January 6, 2010

Pagi Khamis yg Sepi Tanpa Kwn

Morning kwn2....aku kije sorg2 pagi ni ..uhu sedey maa...

Pagi2 sapa ofis masih kunci lagi...tunggu la aku depan ofis tuh, maring lupe nk amik kunci dgn ija..skrg kena berdiri menunggu cm guard pulak...uhu...tp xlama lps tuh zul dtg...fuhh lega...igtkn kena berdiri situ sapa tgahari dh...

Masuk ofis je, aku bukak notebook epal aku ni...ehe (pdhal bkn aku punyer pon, sajer wt ekk...ofis punyer la)..tak tahu nk buat ape hari ni, jadi aku pon buka la link2 peberet aku..ye ke??ok..nk tahu ape ??

ni aku listkan :

1) http://www.awalherba.com - aha 1st ranking skrg, al maklum la dh jd affiliate nih...bersemangat jer nk bukak page ni, nk tgk komisen berapa dh, ni tgh bersaing dgn kak jue, kalau syam dan ja tak yah la...depa tuh dh byk...adess

2) yahoo mail / gmail - cek ade x update jawatan kosong dr achemm....ehemmm aku ni pencari kerja yg setia...kena la sllu rajinkan tangan aku nih tuk petik keyboard ni cari kerja. . . tak kira la kerja ape pon. . .aku isi. . .

3) Facebook- tgk ade tak friend request...uhu bukan ape,aku tgh kumpul kwn nih, kwn time sekolah,time kt uni dulu, kwn kt mane2 jela...yg penting diorg ikhlas kwn dgn aku. . kawan biar beribu lemon kn kn...kekasih biarlah h*********n seorg...ehe

4) Blog - skrg ni baru nk mula berkecimpung dlm bidang memblog nih...aku rase cm byk yg nk di tulis tp tak tertulis2, rase byk benda lain lagi yg nk di tekan...aha...sampai skrg dh naik lebam mate aku nih duk mengadap buah epal ni setiap hari...uhu

5) iluvislam - i like this page..ehe...bwk aku je jln pulang setiap kali tersasar dr landasan. Artikel kt page tu betul2 bermakna dan memberi pedoman kepada aku. a lots of thanks to the admin ye (*.*).

Dan byk lg sebenarnye...tp tak teringat lak wt mase nih..tp aku memang suke mengadap komputer coz byk yg aku dpt, selain dpt hiburkan hati ni ia jugak dpt beri aku
senyuman =)


[p/s: miss 4 e so much]

3 comments:

chamn said...

huhu.. cian die ditinggalkan.. ni syam ade dh kang~

balqisuzma said...

ha3...skrg seme dh ader...yeayyy lonjat paling tinggi!!

suria_reaL said...

hehe...xpe2....kami p tu pn blk ngn ati yg xtenang, xtenteram mn....rehan yg duk kt ofis sorg2 lg best...ade epal teman kn wlupn sorg2....

tgk r cini..sy nk promote ni...

Related Posts with Thumbnails

kekuatan cinta

kekuatan cinta