Tuesday, January 12, 2010

Ape itu Program Affiliate?

PROGRAM AFFILIATE?? BOLEH PERCAYA KE?? MENGUNTUNGKAN KE??

Segala pertanyaan anda akan terjawab disini.

Mesti anda tertanya-tanya..ape itu Affiliate ?? Affiliate bermaksud AGEN (ejen).

Anda menjadi agen kepada sesebuah syarikat pengeluar produk dan mempromosikan produk mereka.Tujuannya ialah untuk anda mendapatkan komisen di atas setiap jualan yang terhasil.


1. Syarikat Mana ?? - Awalherba.com



Awalherba.com yang dimiliki oleh Awal Mart Corporation menggunakan HANYA produk Traditional Chinese Medicines (TCM) yang mana formula dan kandungannya telah disahkan selamat oleh Food & Drug Administration (USA Reg No : 16223024130) dan Kementerian Kesihatan Malaysia (No pendaftaran boleh dirujuk dalam halaman produk). Produk-produk kami juga mengikuti pengawalan ketat GMP (Good Manufacturing Practices) yang dikawal selia oleh Kementerian Kesihatan Malaysia yang berasaskan kepada panduan oleh World Health Organization (WHO).



2.Product Apa ?? - TCM (Traditional Chinese Medicine)



Semua produk di Awalherba.com dijamin 100% herba, ditanggung HALAL dan tanpa risiko bersama 90 Hari Jaminan Pulangan Wang.



3. Modal Banyak Mana??

RM.00

Tiada modal diperlukan bermaksud tidak ada duit dikeluarkan untuk menyertai program ini kerana program ini adalah PERCUMA.



4. Untung Ke ??

RM XXXX.XX +++

>> 25% Komisyen untuk setiap jualan

>> RM0.05 untuk setiap pelawat (RM0.05/Klik).



Saya berminat?? Macam mane saya nak sertai nya??

Ini Penyelesaiannya...

[ Cara Menjadi Affiliate ]


Note : iklan ini adalah untuk anda yang betul-betul berminat untuk membuat duit melalui internet, sudah terbukti di malaysia Jutawan Internet Dr Irfan Khairi, dan ramai lagi yang telah berjaya dengan program seperti ini. Apa tunggu lagi, rebutlah peluang anda sekarang!!
http://www.awalherba.com

5 comments:

balqisuzma said...

ek...komen la..mn tau leh tmbh2 dn baiki lg...ehe =)

suria_reaL said...

sy suka..;)

balqisuzma said...

suke ek...tp xpanjang sgt ke?

Nctrnl said...

cm best je?..dwet dwet dwet.
hehe..
ade syarat2 kne ekot x?

balqisuzma said...

xde syarat ygmembebankan kiter, kalau amal berminat boleh la register sbg affiliate kt http://www.awalherba.com/?a_aid=4b39817c3bdeb ....masuk website ni and then kt sebelah kanan atas ada tab program affiliate, amal klik dan boleh tahu details lg pasal program affiliate ni ye .. =)

Related Posts with Thumbnails

kekuatan cinta

kekuatan cinta